2011. április 30., szombat

Kifogástalan állapotú, 7 db-os fiú ruhacsomag, 68- - Jelenlegi ára: 5 000 Ft


Nagyon szép állapotú,  7 db-os vagány ruhacsomag az aukció tárgya,  fiacskám ruhatárából.
Mérete 68-as ( 3-6 hós ).
A csomag tartalma, paraméterek:
3. kép: meggybordó ( v. meggypiros? ), autós, "V" nyakú, igazi nagyfiús : -), vékonyabb kötött pulóver - hossza 27 cm, mellbősége 26, 5 ( x 2 ) cm ( a két hónalj között mértem ), ujja hossza nyaktól 24 cm;
4. kép: NEXT koptatott, nagyon szuper színű farmernadrág - hossza 33 cm, belső szárhossza bő 16 cm, gumis derékbősége 21 ( x 2 ) cm ( enged még );
5. kép: NEXT narancssárga-farmerkék kapucnis pamut felső és vékonyabb farmer anyagból készült, farzsebén narancssárga feliratos, nagyon jóóóó fazonú halásznadrág szett ( újonnan vásároltam, címkésen ) - felső hossza 30 cm, mellbősége 29 ( x 2 ) cm ( a két hónalj között mértem ), ujja hossza válltól 10 cm, a naci hossza 28 cm, belső szárhossza szűk 10 cm, gumis derékbősége bő 21 ( x 2 ) cm ( enged még );
6. kép: ADAMS beige pingvines, hosszúujjú felső és hozzávaló kockás, pingvines ing szett ( újonnan vásároltam, címkésen ) - felső hossza 29 cm, mellbősége ( hónaljnál ) bő 27 ( x 2 ) cm, ujja hossza válltól 19 cm, az ing hossza 30 cm, mellbősége ( hónaljnál ) 29 ( x 2 ) cm, ujja hossza válltól 19 cm;
7-8. kép: szuper fazonú és színű, csíkos és egyszínű anyagból készült, mell- és oldalzsebes, végig patentos farmerkabát / farmerdzseki ( szerintem ezt nem is viselte egyszer sem a gyermekünk, abszolút új állapotú ) - hossza 30 cm, mellbősége ( hónaljnál ) 28 ( x 2 ) cm, ujja hossza válltól 21 cm.
Egyik ruhadarabon sem találtam semmilyen hibát - foltot, egyebet.
 
 
CSAK AJÁNLOTTAN POSTÁZOK.
Bankszámlámat az Erste Bank vezeti.



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-19 01:48
. Kifogástalan állapotú, 7 db-os fiú ruhacsomag, 68- - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése